מהם 4 הדברים שאסור לכם לפספס כשאתם מתכוונים לרכוש מטבחים כפריים

מהם 4 הדברים שאסור לכם לפספס כשאתם מתכוונים לרכוש מטבחים כפריים

סימן ההיכר הבולט ביותר של מטבחים כפריים הוא ללא כל ספק האווירה הביתית והמזמינה שהם משרים בחלל. רכישת מטבחים כפריים היא לא משימה של מה בכך ומחייבת אתכם לא לפסוח על שום פרט מן הפרטים החשובים בתהליך. זאת על מנת ליהנות בסופו של יום ממוצר מוגמר איכותי שישרת אתכם נאמנה לטווח הארוך.
1. דלתות – תחילה יש לתת את הדעת לדלתות הארונות, האם ברצונכם שהן יעשו מעץ מלא או לחילופין תעדיפו לעשות שימוש דווקא בחומרי דמויי עץ. זהו נשמע דבר קטן אבל זהו דבר משמעותי ביותר הנותן נפח לעיצוב המטבח כולו. חשוב להקדיש לכך מחשבה רבה. כמו כן ברכישת מטבחים כפריים יש לחשוב היטב על כל נושא הארונות. חשבו אלו ארונות ישתלבו היטב בחלל, האם מדובר בארונות מעץ טבעי או לחילופין ארונות הצבועים בצבע אטום. לכל אחת מהאפשרויות הללו ישנם יתרונות וחסרונות.
2. אבזור המטבח – לאחר מכן יש לתת את הדעת לכל הנושא של אבזור המטבח הנחשב לאחד מסודות ההצלחה של כל מטבח כפרי בעיצוב משגע ועוצר נשימה של ממש. אבזור המטבח מחייב התייחסות למגוון אלמנטים שונים שניתן לשלב בחלל במטבח כמו סלסילות קש עם שלל פירות בתוכן על שולחן האוכל, מוטיבים שונים לעיטור וקישוט הקירות, תליית מדפים בסגנונות עיצוב שונים ובחירת קרניזים מעוצבים, קובץ של עשבי תיבול טריים המעטרים את השולחן ומוכנים להיזרק היישר אל תוך המרק המהביל וכן הלאה.

סימן ההיכר של מטבחים כפריים:

3. עץ טבעי – עץ טבעי מגיע במגוון רחב של גוונים החל מגוון בהיר של מייפל וכלה בגוון הכהה של עץ האלון המוכר. בדרך כלל עצים בגוונים בהירים מסוג מייפל נחשבים למבוקשים במיוחד מכיוון שאינם יוצרים עומס בחלל ואינם סוגרים אותו. אולם מדובר בסופו של יום בהעדפות אישיות ובטעם הספציפי שלכם. אל תנעלו על אף אחת מהאפשרויות גם אם מדובר באחת פופולארית במיוחד. ארונות שנצבעו בצבע אטום מקנים חזות שקטה ורגועה. אולם ביחס לעץ הטבעי הם מספקים רמת גמישות הרבה יותר גבוהה.
ומה בשורה תחתונה?
4. מה שאתם רוצים – בסופו של יום הכי חשוב להישאר נאמנים לעצמכם ולבחור במטבח שתמיד חלמתם שיאכלס את ביתכם. אם תמיד חלמתם על מטבח כפרי וחם אולם אינכם מוכנים להתפשר על משטחי עבודה משיש ולא מעץ, אין שום צורך לעשות כן. גם אם תמיד חלמתם על שילוב של דלתות זכוכית חלבית בארונות המטבח העליונים ולא דלתות מחומרי עץ מלא, הוציאו אל הפועל את החלום שלכם, רק עם כמובן עם שימת לב לכך שמדובר שפריטים שאכן ישתלבו הרמונית בחלל.