מטבחים כפריים מעוצבים – חידוש מטבח

מטבחים כפריים מעוצבים – חידוש מטבח

בתקופתנו, מטבחים מעוצבים הם נורמה. עד כדי כך החשיבות של עיצוב המטבח ע"י איש מקצוע, ובהתאם לצרכים של מזמין המטבח, מובנים מאליהם. ברוב המקרים דירות קבלן מתוכננות ונמסרות בכוונה כך שהמטבח הבסיסי הכלול "בסטנדרט"  הוא מינימלי ככל האפשר, כדי לאפשר לבעלי הדירות והמעצבים לתת את הטון ולתכננו לפי ראות עיניהם.

מטבחים מעוצבים – חידוש מטבח ישן

בין אם רכשתם דירה מיד שניה ובה מטבח ישן, ובין אם אתם גרים באותה דירה במשך שנים ארוכות, ובינתיים המטבח שלכם הפך מיושן, הארונות כבר לא יציבים, צבע הדלתות דהה, ואתם, לעומת זאת, הפכתם לבשלני על ולמארחים לתפארת, סביר שתרצו מטבח חדש ומעוצב.

מטבחים מעוצבים – הכנה מוקדמת

כשמדובר על עיצוב מטבחים כפריים, חשוב ומועיל מאוד לעשות תכנון מקדים, הכולל הבנה מעמיקה של הרגלי הבישול, הארוחות והאירוח שלכם. ומעבר לזה, למה עוד משמש המטבח אצלכם- אולי לעבודה, שיעורי בית, פגישות וכו'. מתוך ההתבוננות בחיי היום יום שלכם, תגיעו למסקנות לגבי מהם הדברים החשובים ביותר שחייבים להיות במטבח שלכם, ומהם הצרכים, הרצונות וגם הפנטזיות שלכם. למעט מקרים בודדים, כמעט תמיד אנחנו נאלצים להתפשר ולוותר על משהו, חיוני מאוד להבין על מה נוכל לוותר, ועל מה לא.

 

מטבחים מעוצבים – בחירת הסגנון ואיש המקצוע המתאים ביותר

בדומה לאפנה, אמנות, מוזיקה ואוכל, יש כיום מגוון של סגנונות וטרנדים בתחום של מטבחים מעוצבים. כדאי להתכוונן ולדעת, מהו הסגנון בו היינו רוצים שיהיה מעוצב המטבח שלנו, ולחשוב איך סגנון זה יתכתב עם שאר החללים של הבית, או שמה זה יהיה אזור מופרד שיעמוד בזכות עצמו. ישנם כיום מעצבי מטבחים עם זיקה והתמחות בסגנונות ספציפיים, כגון, מודרני מינימאליסטי,  קווים נקיים, או דווקא צבעוניות משוגעת, מטבח מקסיקני, הייטקי, כפרי, עתיק, או וינטאג' בסגנון שנות ה-50, או ה-70 – צריך רק לבחור, ורצוי שזה יהיה משהו שתוכלו לחיות אתו לאורך זמן.

מטבחים מעוצבים – עדיאל עיצובים

מטבחים נועדו לשמש אותנו לתקופה ארוכה של 10-20 שנה לפחות, אז אם אתם כאלה שיכולים להחליף את המטבח כל כמה שנים לפי האופנות והטרנדים המשתנים- אשריכם, אבל לא במקרה, אנשים רבים בוחרים במטבחים מעוצבים בסגנון כפרי קלאסי, שמצד אחד מתכתב עם העבר, ומצד שני הוא עדכני ועל זמני.

בעדיאל עיצובים, מתמחים בעיצוב מטבחים כפריים, מעץ מלא וחומרי גלם איכותיים, המשרים אווירה חמה, משפחתית, שמחה ותוססת, מבלי להתפשר על הרצונות והחלומות שלכם, והכל בעבודת מלאכת מחשבת של איש מקצוע שהוא אומן עץ , עיצוב ונגרות, עם ניסיון רב שנים