האמנות בעיצוב מטבחים כפריים

האמנות בעיצוב מטבחים כפריים

מכל החדרים בבית, המטבח, ברוב המקרים, הינו מרכז היצירה והיצירתיות, אשר ממנו מופקות רוב יצירות האמנות שלנו -האוכל שלנו.

האוכל הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ומתוך כך אנחנו מחפשים ללא הרף דרכים לשדרג ולשפר, לחדש ולרענן, גם את הטעם וגם את המראה. לכן, המטבח בביתנו אמור להיות חלל בו אנחנו מרגישים חופשיים, נינוחים, הוא אמור לספק לנו השראה ולאפשר זרימה, כאשר כל דבר מונח בדיוק במקום הנכון כך שנוכל להמשיך וליצור בהנאה וללא הפרעה , בדיוק כמו שהיינו מציירים ציורים או מלחנים מנגינה.

בדיוק כך גם בעיצוב מטבחים כפריים. תהליך היצירה של מטבחים כפריים אמור להיות זורם וטבעי החל משלב השרטוט, דרך שלב הבנייה והעבודה עם החומר ועד להתאמתם והרכבתו הסופית במשכנם החדש.

 

עיצוב מטבחים

כאשר עיצוב מטבחים נעשה מתוך מקום של אהבה, מתוך תחושה של יצירה , התוך הבנה ואמונה שלמה שמדובר באמנות לכל דבר – זה מורגש בכל פרט ופרט והמטבחים יקרינו על המבשלים והשוהים בהם את אותה התחושה.

המומחיות של עדיאל ואהבתו למטבחים אותם הוא יוצר ולחומר הגלם ממנו הם עשויים – העץ הטבעי – מאפשרים לעדיאל לחדש את המושג עיצוב מטבחים ולהפוך את המטבחים היוצאים תחת כפיו ליצירות אמנות של ממש שיאריכו ימים ויהוו מוקד גאווה לכל בית וכל זאת תוך מענה לכל דרישה, מקסימום נוחות ופונקציונליות וניצול מרבי של המרחב הקיים.

במטבחים בדיוק כמו באמנות – היצירה צריכה לשקף את האופי של בעליה – התאמה לצרכים ושימת לב לכל פרט ופרט מתוך היכרות מעמיקה ורבת שנים עם חומרי הגלם והניסיון הרב של עדיאל הם בין הגורמים שהופכים את המטבחים של עדיאל ליצירות האמנות שמתאימות בדיוק לכם, בדיוק לטעמכם, שעונות על הצרכים והדרישות שלכם. המטבח שייצור עבורכם עדיאל יאפשר לכם למצות את הפוטנציאל הקולינרי הטמון בכל, לבשל בהנאה וליצור מטעמים ומאכלים שיהוו תאווה לעיניים ולחך.

עדיאל עיצובים – אמנות עיצוב המטבחים.